? ??????????????Loving Maddness? ????? ?? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??212 Grabs Today. 2861 Total Grabs. ??
????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????????Heart Attack? ????? ?? ???Rating: 3.7 (3 Ratings)??204 Grabs Today. 2477 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, August 27, 2009

DUGAAN KASIH SAYANG ALLAH..

Apabila seseorg meninfa'kan dirinya utk Islam,nescaya akan ada hadiah daripada Kekasihnya buat dirinya.. seperti isi dengn kuku,seperti aur dengn tebing..begitu rapat hubungnnya.. begitu juga mehnah tribulasi dan dugaan datang silih berganti dalam diari seorg pejuang.
pelajaran yang Allah uji kepada seorg bernama pelajar apabila dia mengwakafkan diri utk melakukan kerja Islam. ujian kesakitan dan kemalangn apabila seseorg yang dirinya sibuk dalam berjuang. ujian hati yang Allah kurniakan menguji kebenaran cinta seorg pejuang...
namun..wahai insan yg terpilih,jgn mudah kalah dan rebah apabila ujian2 ini melanda krana engkau insan terpilih diantara yang terpilih. mujahid dan mujahidah terdahulu lebih hebat dugaan dan cabaran mereka..malah nyawa dan dan darah jd taruhan..
takbir!!!!!!takbir!!!!takbir!!!

0 comments: