? ??????????????Loving Maddness? ????? ?? ???Rating: 5.0 (1 Rating)??212 Grabs Today. 2861 Total Grabs. ??
????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????????????????????Heart Attack? ????? ?? ???Rating: 3.7 (3 Ratings)??204 Grabs Today. 2477 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, July 6, 2009

Salam perkenalan..


Assalamualaikum..
kepada warga penziarah blog ini..

salam taaruf dan salam mahabbah.
ingin rasanya musafir kasih memulakan nukilan dengan tali pentaarufan.

aku ini hamba yg dijadikan dari tanah dan memikul tanggungjwb sebagai hamba dan khalifah. Anak yang dilahirkan tanpa ayah di sisi kerana pergi berjuang di bumi bosnia mula menghirup oksigen pada tanggal 15 jan 1989.. kecekalan seorg ibu mendidik dan menjaga xdapat dibalas. walaupun kesibukan bekerja,ibu xpernah mengabaikan tanggungjwbnya sebagai ibu dan isteri kpd seorg tentera.

kini,anaknya sudah genap 20tahun..sekejap rasanya,dulu anak ini sering merenget dan merajuk serta menangis.diberi pendidkan awal di sek.keb.kupang. apabila meningkat menengah,anak ini di hantar ke sebuah sek.agama iaitu maktab mahmud yan. selepas pmr,menyambung pelajaran di maktab mahmud alor star.lepas 5tahun menuntut ilmu agama di bumi hijau itu,dengan takdir ilahi,musafir kasih dapat mellanjutkan pelajaran ke bumi tarbiah(universiti malaya nilam puri) fi taqassus Asasi Pengajian Islam Dengan Sains. selepas setahun,melanjutkan pelajaran ke PASUM(pusat asasi sains UM).. Selepas itu, allah mengizinkan anak ini mengutip ilmu sains dengan agama di UM dalam jurusan Sains Gunaan Dengan Pengajian Islam(Mikrobiologi)..

harapnya anak ini xjemu mengutip ilmu2 Allah di muka bumi ini sehinggalah nyawa ini di ambil oleh pemilikNya..

0 comments: